Aktuaalne kaamera

kolmapäev, 22. juuli 2009

Sofi Oksaneni Puhastus

Esimene Oksaneni raamat, mida olen lugenud. Ootused olid üsna kõrged. Peab kohe ütlema, et raamatut on raske käest ära panna, nii tempokalt arenevad sündmused minevikus ja tänapäeval - tahaks kogu aeg teada, mis edasi saab. (Vaatamata sellele lugesin ma raamatut umbes kuu aega, kuid seda saab vabandada tõigaga, et mul oli aktiivne puhkus, polnud aega ei lugemiseks ja puhkuse lõpuks kahtlesin, kas ma enam kirjutadagi oskan.) Kindlasti saaks selle raamatu põhjal filmi teha.
Oli küll huvitav lugemine, aga natuke liiga räige. Värve oli pandud sutike paksult minu maitse jaoks (raamatu tumelilla kaas väljendab seda hästi ja kui mõtlema hakata - siis ka Sofi meik ja soeng). Võibolla välismaalastele, kes Eesti oludest midagi ei tea, on see utreerimine millekski hea, õppematerjal jääb paremini meelde. Minu jaoks oli kõike seal natuke liiga palju. Aga huvitav igatahes. Võtan kunagi kindlasti ka teised Oksaneni raamatud ette.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

;)) See on nii umbes Ene Mihkelsoni "Katkuhaua" sarnane.

Eveliis ütles ...

välismaalastele meeldib - ma tean! minu tuttavad said sellest just täpselt sellise värvika pildi Eestist nagu nad ootasid/soovisid/lootsid/eeldasid. loodan ise ka ruttu läbi lugeda, siis saan nendega argumenteerida, hetkel "pooliku tõega" on see suht raske.