Aktuaalne kaamera

teisipäev, 3. november 2015

Lihtsad reeglid, mille järgi elada

Uudistepaast* oleks küll hea mõte, aga seda ei saa kõik endale lubada. Mina mitte. Sest ma pean tööl käima, et ära elada.
Võib-olla saaks, kui ma saaksin kunstniku- või kirjanikupalka, aga seda jagub vaid väljavalitutele. Loodan siiralt, et need on hästi välja valitud, näiteks näituse Time lapse kuraatorile mina seda ei määraks, piisab sellest, et paljud inimesed on maksnud 3.50 sellise näituse – kus midagi ei näidata – pileti eest.
Kuidas saab tavaline inimene  mõjutada, kellele makstakse riigieelarvest ja mida? Praegu on ainult Hooandja, aga sellele maksad veelgi peale.
Ja siis veel see teema, et kui on vaja saada arsti juurde, hetkel saan näiteid tuua järgmistest: naiste-, silma-, hamba- ja nahaarst -  siis need kõik on ainult tasulised. Aga minu palga pealt makstav sotsiaalmaks, kuhu see läheb?
Muidugi oleks mõnus elada ainult vaimses ruumis, ma tean.


·         * Plekktrummi ainetel

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Rahva Omakaitse lahkab http://heli.er.ee/helid/1893802.mp3
Veel on hea lugejakiri tänasest Postimehest, kus on ettepanek maksta lugejapalka. Olen poolt.